Sou a: Inici / Tremp aprova la moció en resposta a la sentència del Tribunal Suprem i per demanar l’amnistia per a les persones preses polítiques catalanes i en defensa del dret d’autodeterminació

Per unanimitat amb els vots favorables dels tres grups amb representació municipal ERC, JxT i CxT en un Ple extraordinari i urgent celebrat ahir al vespre.

L'Ajuntament de Tremp es va reunir ahir en Ple de forma extraordinària i urgent. La convocatòria incloïa la moció presentada per l'equip de govern (ERC i JxT), en rebuig a la sentència del Tribunal Suprem i que també demana l’amnistia per als presos polítics i la defensa del dret d’autodeterminació.

La moció que ha estat aprovada per unanimitat amb els vots d'ERC, Junts per Tremp i Compromís per Tremp ha estat proposada per l’Associació Catalana de Municipis i Comarques (ACM) i l’Associació de Municipis per la Independència (AMI).

Després de la lectura de la moció i de la votació, l'Alcaldessa, Maria Pilar Cases, i la resta de regidors de la corporació han anunciat que renunciaran a la retribució que reben per assistència al ple.

Podeu veure la sessió en aquest enllaç.  https://youtu.be/okyo5QMrki4