Sou a: Inici / Tremp mostra la solidaritat envers els nens i nenes de l'aula hospitalària de l'Arnau de Vilanova

Recollida de dibuixos de les escoles de Tremp

Aquest dilluns a la tarda els nens i nenes de les escoles M. Immaculada i Valldeflors de Tremp han portat a l’ajuntament els seus dibuixos dedicats als infants hospitalitzats de l’aula Dr. Antoni Cambrodí de l’Hospital Arnau de Lleida.

Ja és el 17è any que els responsables del projecte de l’aula hospitalària Dr. Antoni Cambrodí, passen per la Ciutat de Tremp a recollir els desitjos solidaris dels petits de Tremp.

En total s’han recollit més de 300 dibuixos. A més, fins aquest divendres els nens i nenes que avui no han tingut ocasió de venir a portar la seva obra encara ho podran fer i l’Ajuntament la farà arribar a l’aula hospitalària.