El comerç del Pallars es forma en visual-merchandising
DIVENDRES 19 NOVEMBRE 2021
Des del projecte de Dinamització Comercial del Pallars Jussà, l’Ajuntament de Tremp ha organitzat aquesta tarda un seminari intensiu de comerç enfocat a potenciar l’atracció de clients i potenciar les vendes per a la campanya de Nadal.
La sessió, amb el títol “Per Nadal enamora els teus clients”, ha anat a càrrec de l’assessora comercial Bibiana Becerra i s’ha dut a terme al Centre d’Estudis 80 de Tremp.
Els participants han treballat tècniques adreçades a atraure la clientela cap a punts estratègics de la botiga, impacte visual i influència a través dels cinc sentits, distribució i composició de producte i elaboració de creacions atractives amb diversos materials. I l’enfocament de la temàtica ha estat el model de comerç eco friendly.
Per tal de facilitar l’adquisició de coneixements de manera pràctica, els continguts s’han generat a partir de l’element central de la campanya de Nadal del Pallars Jussà #fempallars d’aquest any que, a partir del desembre, es podrà veure als aparadors comercials i de serveis de la comarca.
Un dels objectius principals del projecte de dinamització comercial del Pallars Jussà és reforçar el comerç de proximitat des de la cooperació público-privada, entenent que el paper d’aquest sector econòmic és clau per mantenir la vida als pobles, afavorir la convivència i generar riquesa i cohesió social.
Aquesta i altres formacions que s’organitzen contribueixen a la capacitació del sector, a millorar-ne el prestigi i a facilitar espais de trobada i intercanvi entre els seus professionals.