El projecte #FemPallars de dinamització comercial estrena imatge de marca
L’objectiu és millorar la visibilitat de les accions que es desenvolupen a la comarca en l’àmbit comercial, alhora que projectar una imatge d’unitat i posada en valor del comerç del Pallars Jussà.
DIJOUS 03 NOVEMBRE 2022
Passats 4 anys de funcionament del projecte de dinamització comercial del Pallars Jussà, l’Ajuntament de Tremp, així com la resta d’agents públics i privats que en participen, han tirat endavant la creació d’una imatge que identifiqui el projecte i les accions que s’hi desenvolupen i que alhora posi en valor el comerç local del Pallars Jussà.
La Taula de Comerç va consensuar dues propostes que posteriorment s’han sotmès a la votació del sector comercial primer i del públic general, a partir d’una enquesta d’Instagram, després.
La imatge que s’ha acabat escollint consisteix en una bossa de la compra amb uns braços que l’embolcallen i el nom del projecte “Fem Pallars”. Els valors que vol projectar la imatge són la proximitat i la confiança. A més d’identificar els canals de comunicació del projecte i les accions, aquest “logotip” està al servei del comerç de la comarca, a qui permetrà oferir de cara al públic, local i visitant, un relat comú que potenciï la compra de proximitat i el sentiment de pertinença.
El primer element que es retolarà amb la nova imatge es podrà veure als aparadors de les botigues i serveis participants aquesta propera campanya de Nadal.